Kund upplevelsen

Ökad lönsamhet i tre steg

Genom att hjälpa dig att öka den positiva upplevelsen av din produkt – ditt erbjudande – bidrar vi till att öka din lönsamhet. Tillsammans med dig tittar vi på vad företaget, dina medarbetare och era kunder behöver, så tar vi fram ett upplägg speciellt anpassat efter era behov. Vägen fram sker i tre steg:

 

1. Kundupplevelsen
Olika företag konkurrerar på olika sätt med att erbjuda sina kunder upplevelser. När vi har fått en förståelse för vilken upplevelse du vill erbjuda, kan vi börja hjälpa dig en bit på vägen. Därefter ordnar vi så att lakan, servetter, handdukar, dukar, mattor, uniformer med mera bidrar till en positiv upplevelse av ditt företag.

 

2. Flöden och leverans
Det går att följa varje textil från det att en kund har använt den, via tvätteriet, tills dess den är redo för att åter användas. Vi kan tillsammans se till att minska tiden mellan smutskorg och linneskåp, att rätt person gör rätt jobb längs vägen, och att du får rätt kvalitet till rätt pris.

 

3. Förnyelse och finansiering
Textilier blir med tiden slitna och förlorar sin färg och glans. Vi kan hjälpa dig med att hålla ditt lager uppdaterat genom att få fram rätt textilier till rätt pris, standard och kvalitet, och vid behov byta ut de textilier som börjar tappa sin utstrålning. Ett populärt upplägg är vår hyrlösning, där tvätt och utbyte vid slitage ingår.